Wednesday, February 23, 2011

HAPDET SELALU SAPE YANG NAK BACE?

bak kate Ben Ashaari dan WaveX; BLOG AKAN MATI, PEMBACE AKAN LARI.
kate kate semangat tu mmg betol *untuk blog yang femes je lha*
kalaw blog aku dan yang laen2 yang hanye ade 2-19 followers, hanye utk santapan komputer.




kecewa: tanak pandang!



kalaw korang selalu bukak blog dye mesti korang kenal gamba niyh.
^.^


kalaw blog hapdet selalu, nak cite pasal ape?
1. kne marah ngan mak sbb tido balek lepas solat subuh?
2. kne buat keje rumah tanpa hentak- hentak?
3. tgk cerite DOLLAH HAPAK sambil nanges?
4. baru lepas nyanyi lagu ENJIT-ENJIT SEMUT dengan abg?
5. maen TENG-TENG gune basikal?


haiyaaa. aku rase sgt terhine dgn kate-kate membine semangat tuh.
tapi bile bace sampai habes,
ade betol jgk. sbb BEN ASHAARI cakap;


" Satu pembaca boleh menghasilkan sepuluh pembaca yang baru, bergantung kepada kreativiti kita untuk menarik mereka "




anak jiran atas. 


hah! itu yang aku rase semangat tanak hapdet lagi. 
jumlah komen yang paling aku rase kembang ya amat 10.
yang laen 0-3. 


nilai murni: hapdet lha selagi ade intenet. 









8 comments:

LehaMY said...

comel baju awak ! :D

NICK IRFAN said...

update je ape2 pun asalkan jgn biar blog mati ok! :)

rj Etika said...

hahaahahahahahahaha!!!

aku rase yg kau kene marah dengan ibu sebab buat keje rumah hentak-hentak kaki tu kau memang kene update la. kahkahkah!!!

dah terang-terang ben ashaari cakap jangan biar blog mati. kau update je la. nanti ade la orang bace. +.+"

Pilot Kapal Terbang Kertas! said...

hoh. DIAM~

zalizalu said...

erk raja etika... ko dah pandai bergaya dengan tudung skang ehhh hahahaha. weewittt

zalizalu said...

arghhh.. nukan raja etika rupanya... dem.. da muka serupa... malu aku.. T_T..

zalizalu said...

arghhh.. mukan raja etika rupanya... dem.. da muka serupa... malu aku.. T_T..

alienelliz said...

ok la tu...sy kdang2 x ad orang komen pun entry..hehe

salam kenal..=)

http://hatibatu.com/blog/

back to top