Thursday, February 24, 2011

CERITE INDON BUAT AKU RASE NAK BUANG TV JAOH-JAOH!

hoh! 
sape pengarah cite indon niyh?!
knp nak kne buat yang baek tu mcm malaikat?
yang jahat tu macam iblis?
haiyaaa..
aku rase nak terajang je bantal2 yang ade kat seblah. 



ok
cite niyh mmg macam lahanat.
si CAHAYA ni ibarat pompuan yang paling baek dlm dunie.
ade je bende tak kne. 
haish!
ade je org yang tak suke kat dye.
dari pade tak becinte sampai dah kawen,
sume bende dye tunjuk.
dah macam DAIRY CAHAYA!
tolong jgn siarkan lagi.
dah nak dekat setaon cite niyh sebati ngan tv.





cite niyh pulak femes sbb ade galang yang kacak.
kekadang tuh kalaw tgh tgk tebayang kirana tu aku.
ckp dlm hati *knp lha kaw kacak sgt*
hyep! jgn berangan.






hai baim wong *delvin*.
awak baek lha. 
aku tgk cite niyh ponn sbb marshanda gorjies.
sbb sbb aku rase nak terajang tv laju-laju adelah,
1. knp org yang nak tau tak boleh tau?
2. knp kalaw org baek selalu tak dapat jumpe bende yang dye nak?
3. knp yang jahat selalu dpt halang?
4. knp ambek pelakon MELAYU?!!!!!!!!!!!
5. knp knp?!




hai baim wong lagi. 
awak sgt hensem berade dlm blog saye.
*.*
ok. sekarang kembali pade asal.


cite pasal KEJORA.
knp dye menangis buat aku rase nak hentak kepale kat lantai?
knp dye niyh tade rase nak mempertahan kan diri?
knp dye perasan baek?


BINTANG pulak.
knp dye niyh macam org kne pukaw?
knp dah kne kurung boley lepas pastu kne kurung lagi?
tak reti lari jaoh2?
indon kecik kea?
tak jumpe kak FATIN LIYANA?






orang-orang JAHAT.
knp mate kne bulat?
knp kaw sgt tangkas?
knp kaw selalu ade jln penyelesaian?
knp kne seksi?
knp nak harta org laen padehal kaw kaye?
knp kuarge tiri selalu jahat?
knp kaw selalu buat bende yang betol?
knp lha kaw niyh buat aku marah?


NENEK dlm cite niyh.
satu soalan.
KNP MUKE KAW MACAM HANTU?


persoalan utk aku.
knp aku tgk cerite-cerite niyh?
sbb aku nak tau ending dye macam mne.
sbb aku nak tgk pelakon2 yang kacak.







*maaf indon*
heee~







5 comments:

Noratiqah Nasokha said...

saya pon ta suke tng0k cite indon~
klaw yg baik macam malaikat,,
tapi klaw jhat cam iblis,,~
hahaha,,,
tapi BAIM WONG memang hensem~!

fadhdeela said...

btol2....klo baikk tu rasa mcm nak pijak2 jer sbb budus sgt biar org wat dia mcm tu!! geram lak tgkk...

Meh singgah: 3 Hati 2 Dunia 1 Cinta!!!!

kay_are said...

macam2 di komen nye tapi tengok gak.. lawak je.. tapi series.. memang x layan dah indon2 ni.. wat tayangan 24 jam sebulan pun belum tentu habis.. =P

Akmal Khalidah said...

mule2 tengok best..pastu dah meleret leret...mesti ade org jahat nak rebut harta lah..tertukar anak lah...hadoi aii...sume same je jalan citer...x menarik langsung...tp kadang2 enjoy jer :P

she's me said...

haha . suke suke ! syok je lyan entry nih

back to top