Friday, February 11, 2011

CONTEST BERGAYA DENGAN DRESS

Contest yang hebat mcm niyh lha harus sertai.
aku rase aku dah bnyk pakai dress,
tapi bile tgk balek
satu dress jea yang aku penah pakai.
aku gile dress niyh sbb aku tgk cite tiramisu.
melor punye pasal lha aku gile.


korang join lha. 
tapi jgn lebeh lawa dari aku.
*gurau kasar namenye.

korang just follow
letak gambar pakai dress
tapi tulis tema lha ye
tggl kn link
dan utk maklumat lanjut
sile ke blog beliau


so, ini lha dress yang tak serupe dress
 so tema dye

COLOURFUL!
atau
WARNA-WARNI!






ok. 
itu sahaje gambar aku.
aku tak berharap menang.
tapi aku berharap dpt hadiah.
hah! 
nampak nampak.
permainan ayat aku agak ganas.


so, korang join lha kalaw boley.
hadiah dye mmg best!
kalaw korang menang,
bagi aku shawl.
terima kasih~

1 comment:

didiyanaEhsan said...

blog walking..nice blog btw..kalau free singgah la kat my blog.. didiyanalove.blogspot.com

back to top