Tuesday, February 8, 2011

HALAL DATING?! HOI, KAW GILE KE.

hah.. nampak nampak. entry kali ni agak memberangsangkan.
  aku mule mule bace pon dah tersenyum mcm org takde life. 
huh. dgn gagah aku bace jgk utk mendapat kn kepastian.
  walaupon buku tuh  ber bahase inggeris tapi buku tuh mcm buku Asuh.hahaha. jadi aku tertarik dan terus menarik buku utk membaca.
  lepas menarik aku buat teh tarik utk lebih khusyuk.
dan kemudian nye aku merepek. ok cukup.
  tapi yang hebat nye korang tau sape yang beli?
abg aku yg beli. cayalahhh! bangge aku.

first tajuk:   NO SECRET, FAMILY NEEDS TO KNOW.


bukan nye dosa pon jumpe 'hubby' korang.
just jgn lha jumpe berdua-duaan.
aku tau korang slalu jumpe kat belakang sekolah lha,
jumpe kat shopping mall lha,
jumpe kat depan umah lha *ok yang itu berani.
aku tau sume tuhh sbb aku tlg teman kn kawan aku dating.
hebat kan aku. biase lha mencari pengalaman.
mengikut Nabi Muhammad S.A.W
bile lelaki dan perempuan berjumpe  hanye berdua,
Syaitan akan menjadi org ketige dan
buat party besar besaran kat tandas yang kacak.






no dating without parents' approvals mahupon cop mohor .


hah. itu agak ganas.


tajuk kedue: DATE IN PAIRS


bukan lha name nye date kalaw kat tgh2 tu
 ade kawan sejati korang yg sanggup teman mcm aku.
*tengah-tengah yeee.


ape kate korang dating dalam Group.
kalaw dating dlm group tak lha dorang dapat tau 
yg korang niyh sebenar benarnye kapel.
hah. bijak tak buku niyh?
takde lha terjadi peng tuduh-tuduhan,
peng rampas-rampasan
seperti hanye laki tuh ialah
 lelaki khayalan tingkat tinggi korang.




jadi, kalaw korang tanak dosa yang sebaldi penuh nye.
sile lha mencuci hati korang 
dan dgn segera  amek fon sekarang!
tulis 'saye nk putus dgn awak! saye tanak dosa'. 
dan ini lah akibat nye lepas putus.





before

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

after


tadaaaaaa...
this is the happy ending!


dush dush dush
*tumbuk jarak jaoh*
terima kasih~

3 comments:

Penconteng picisan said...

hehe... cm ad pgalaman je ? hoho..
nice header... ;)

Anonymous said...

uhuk2 ! hamboiihh , mcm kenal je ayat atas tu , tuu , ala yg tuu !~ haa yg nie haa , "aku tau sume tuhh sbb aku tlg teman kn kawan aku dating." haha !

Pilot Kapal Terbang Kertas! said...

hahahahahahahaha!!!!!

back to top