Saturday, January 22, 2011

PIANO BERMAIN

 SALAM~

 Kisah ini bukan mengisah kan 2 alam atau khurafat.
Uhuk-uhuk. Ini kisah tentang seorang budak bermain piano.
Bile budak bawah umur dapat main piano dan tahu satu lagu.
Hah! Ni lha jadik nye. Semangat post kat blog.
*walauponn dapat tahu sekerat jea.
 Bangga lha jugak. Siap amek kelas lagi waktu mlm.
Ade lha kne marah sikit-sikit. Ni nak rakam video ni ponn kne marah.
Banyak sgt salahnye. Untuk pengetahuan, ini video yang kea '184'. 
*that is tipu

 VIDEO
video ini di terbit kan di rumah yeee. bukan mana-mana shopping mall
aku bukan budak kecik yang suke tunjuk hebat di sane.


Amacam? Bunyik macam dainasor mintak hutang kan. 
Maaf lha kepade pihak lagu She's Gone. kite kan dah sign kontrak
untuk hancur kan lagu masing-masing. 
Dapat maen piano niyh terase macam Yuna pulak.
Try lha jugak nak maen lagu CINTA SEMPURNA.
Tapi cikgu saye sibok. Dye ad kes nak kne selesai kan.
Kalaw korang nak belaja, korang kne tebal kn telinge,
tggu kat depan pintu tandas sebulan,
makan gune kaki, belikan hp BLACKBERRY untuk dye.
InsyAllah dye sampai tanpa bayaran.

GAMBAR 1



GAMBAR 2

Video        : Tangan itu ak punye.. *muke lps kne marah bnyk kali
Gambar 1 : Guru yang mengajar.. Grrrrr~
Gambar 2 : Itu bukan piano aku..

aku tahu tak lazat aku maen. tapi ak nak jugak jadi yuna! hahaha~

*maaf atas gangguan lagu good bye baby. 

Macehhh kerana sudi melihat Pilot bermain piano.
macam harr**




Sunday, January 16, 2011

CONTEST BLOG PALING COMEL!

Uhuk uhuk.

-.-'

Contest lgi... Hyep! Tapi ak yakin kali niyh.
Bkn yakin utk menang, Tapi yakin utk masok contest lgi.
Hah! Nmpak nmpak. Bkn main semangat lgi.


Dari mate kasar korang nmpak ap?
Hah! Ak tau korang nmpak hebat.

Dah dah..tamao taip bnyk2.
kalaw korang rase blog korang cukop menawan.
cukop kacak. penambahan hensem.masok lha contest niyh.

Syarat-syarat:

1.Wargenegara Malaysia <DONE>
2.Semua jantina diterima<DONE>
3.Ada blog.. Tade blog di kick <DONE>
4.Harus follow blog tuan contest. Kalaw tanak follow ponn tape<DONE>
5.Tag empat org rakan.<DONE>

DUET MENANTI OKEY!

Tarikh tutup: 5.2.2011

aku mahu mengTAG empat org:

back to top